Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Kasım 2013 Cuma

lif-ayrıntılı


ilf model


Lif modeli ve resimlerle yapılışı...

Herkese iyi geceler dilerim.Bu lif modelinin yapılışını merak eden arkadaşlarım oldu.Ben de  onlar için yapıp resimlemeye çalıştım...Umarım açıklayıcı olmuştur.Benim ilk yaptığım pembeli olan en altta  kenarlarının yapılışını  gösterdiğim resimdeki lif ;henüz bitirmedim,bitirecektim ancak  daha sonra devam edeceğim.Örneği nasıl olsa aldım.Yapmam gereken başka işlerim olduğu için daha sonra devam edeceğim inşallah.Resimlerde anlamadığınız yerler olursa ben burdayım :))

Bu arada bir arkadaşımız yorum yazmış ,yorumu yayınladım ancak sayfamda  nedense görünmüyor.Cem adlı arkadaşım,öncelikle teşekkür ediyorum ancak babet patikler netten bir paylaşımdır.Ben onlardan henüz yapmadığımdan dolayı şu an için yardımcı olamayacağım.Kusura bakmayınız lütfen!

Herkese  sevgilerimle...




















3 yorum:

  1. ellerine sağlık açıklama için teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Mazeess, sen misin ? :)
    Lif süper olmuş ama en çok aşağıdaki çaydanlık battaniyeleri hoşuma gitti :)
    Öpüyorum seni ...

    YanıtlaSil
  3. http://resimveorgu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil