Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Mart 2013 Cuma

PLASTİK SEPETLERDEN DAHA SAĞILIKLI

10 yorum:

  1. gerçekten öyle hem sağlıklı hem de çok şık, keşke elimden gelse bu tür şeyler :( canım güzel bir hafta sonu diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın canım.Denemeden bilemezsin ki .

      Sil
  2. Bunu ben de paylaşmıştım canım, kesinlikle haklısın, hem sağlıklı hem dekoratif:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel olmasa dikkati çekmezdi her halde,şimdi düşünüyorum,bundan 3 tane üst üstte,meyve sepeti nasıl olur.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. hem basit gibi görünüyor canım.

      Sil
  4. örmesi de çok kolaymış, yapılabilinir ve kullanılabilir bir şey, denemeye değer,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen,bir de üç katlısını nasıl yapabilirim .

      Sil
  5. Canım bunu çok sevdim. Yalnız oradaki üstüne örgü yapılan malzeme nedir anlamadım. Denemek istiyorum kesinlikle.
    Seviyorum bu tür paylaşımlarını:)
    Öptüm canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyazı sağlam bir ip gibi görünüyor ,diğeri urgan ,çok güzel olmuş,yapana ellerine sağılık.

      Sil